sobota 12. prosince 2015

Co vyrostlo na bříze :-)


U nás na bříze rostou jen samé dobré věci :-) I takto se dá upéct vánoční cukroví... 
Na přípravu tohoto jsem použila: (množství je zcela na vás-použijte více toho, co máte více rádi) ovesné vločky, kokos, drcené ořechy, slunečnicová semínka, konopná semínka, lněná semínka, trochu rýžové hladké mouky, kypřící prášek z vinného kamene a asi dvě lžíce "domácího" vanilkového třtinového cukru (jen jsem vložila rozpůlený vanilkový lusk do nepropustné sklenice se třtinovým cukrem a mám vanilkový). Sypkou směs jsem promíchala a pak přidala pojidla, tzn. trochu mléka (sojového, ovesného, kravského - kdo jak chce), vajíčko (samozřejmě od našich slípek, ale kdo vajíčka nerad, také dávat nemusí), agávový nebo javorový sirup a ještě kokosový olej nebo kdo si chce dopřát, může přidat místo kokosáku (jak já říkám) třeba trochu máslíčka :-) !!!Pozor, ale žádný tuk jako Hera nebo tak, to už by nemělo s dobrou chutí nič společného!!! Výsledná směs musí být pěkně lepkavá, aby se z ní daly tvarovat třeba penízky nebo kuličky.. To už je na vás... Ty pak můžete po upečení (cca 25min. na 180 stupňů) máčet v čokoládě, kokosu, a nebo je rovnou jíst z plechu :-D

Určitě toto zdravé cukroví vyzkoušejte, je moc dobré a i dětem moc chutná :-) Dvojčata si ho tedy zatím ochutnala jen přes mé prso, ale těm mým ostatním chlapům moc chutnalo :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat